..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

trimas ( ",)

salam sume blogger ! xsangka plak tengah2 malam cmni, ada semangat nk wt satu entri...aku sje la view my blog y xberapa nk cantik macam blog follower aku..blog diorg sume cntik2 ! ;) itu y memberansangkan aku tok lebih gigih membaiki blog aku ni ! peace ! haha..tp aku tetap rasa bangga sebab aku da boleh menghias blog aku mcm y korang tgk skrg ni ;) wt masa ni aku masih mempelajari lagi bagaimana nak bg blog lebih interesting ;) content dia tu penting sebenarnya..kan kan kan ? bukan macam y aku ngarut kt bawah2 n y lepas2 tu...hahahaha..

ok la...sebenarnya aku nk gtau, aku merupakan FOLLOWER KE 100...korang msti nk tau blog sape y aku follow dan mendapat penghargaan daripadanya...kalau korang nak tau sape ADILAH HANAFI ni, korang klik je nama dia tu ! aku da underline da tu..hihihi

atau pun korang klik kt banner dia ni ;)

adilah...sy minta izin edit dis banner...supaya xda copy teh lg...hehe..izinkan ye ;)

p/s : ok la...kne tdo ni..takut xsedar subuh esok ! papai ;)

2 comments:

adilah hanafi said...

heee :)
same2 n gdis pun nk mntk maaf cos ambil ur banner without permission :[ (teroknye saye)

dak jus said...

hai adilah..its ok la ;)