..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

BENCI !!!!

assalamualaikum...dah lama sgt kan aku xluangkn mse ngn page ni...hari tu aku jnji nk upgrade dis blog,tp krne keadaan y x bpe mengizinkn,aku terpkse postpone tok upgrade dis blog..korang tgu je la k...

mmm...msti korang tertanya2 knp hari ni aku ada mse luangkn dri dlm blog ni...padahal kerja melambak ( huh!!tangguh dlu... ) bese la..ble ati aku ase dah xt'tanggung,pasti aku mencari tempat tok aku meluah...pd 'dia'??segan nk cte..hehe..cz tkt ye pn trut sedih lau dgr aku nanes... ( sabar la duhai ati... sob sob sob ) setiap manusia xpernah lepas dr mslh msing2...

bout what??msti korang tertanya2 kan..personal life...but aku leh handle dis problem..xda la smpi m'ggu my study...wt mse ni aku msih kuat cz 'dia' sntiasa ada ble aku sedih,ble aku perlukn someone tok kembali ceria...biar pun 'dia' xtahu apa y aku ase, 'dia' tetap dgn keletah 'dia' y dulu nyer seorg y sungguh PENDIAM dan PEMALU... :)

masalah ! masalah !....t'lalu setia ngn manusia..pergi la sejauh mne pn..masalah tu tetap ada..tp mcm2 cre manusia tok tangani masalah ni...aku plak cmne?? ( xske nk pk sbnrnyer... ) tp kerna persekitaran ( org2 tertentu... ) sentiasa m'desak kepala aku ni tok terus memikirkn masalah ni...dan b'laku pertelingkahan ( penat bertekak...sume nk salahkn pihak aku !!!bajet ko bgus?? lau korang rase da kaya sgt,bgs la!! jgn pndg kmi y idup sederhana ni !!!huhhhh...panas ati!! )

"jgn jeles lau .... g melancong mne2 !! " fuhhh ayat...sikit pn xda ase jeles/dengki/cemburu ( apa lg ekk?? )....pergi la mne2 pn...xda spe nk halang!org senang kan.... :(

* sedih :'( *

ko bajet ko da duit n dpt kontrak beribu2,ko berlagak..dah la kedekut!!!! HAJI BAKHIL !!!! jgn lpe kesenangan ko tu sementara je...ble2 mse Allah Yang Maha Kuasa akn tarik kesenangan ko tu ( aku xmta sume ni jd, tp sedar la y ko da terlalu sombong dan bongkak!! ) dah abis bertekak...aku tertdo.. :'( tu la cre aku nk relaxkn otak aku y da mcm 'semak' ni !! mmmmm....pe ag pas ni agk nyer??!!

fuhh!!! dah dah... malam2 ni sedap tdo je..mls da nk pk...xda faedah nk pk...cz org sombong n tamak haloba salu rugi !! y pasti aku da mle ase xsenang ati pd satu pihak ni...diorg je y btol...kmi sume salah..dan knp KAMI jd mangsa keadaan ??? dr satu kisah ke satu kisah !!dan ni la kisah y berlaku ari ni....bertambah BENCI !!!!

No comments: