..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

~ kUrAnG SiHaT ~

sesuai dengan tajuk arini...hehehe...keadaan sy???agak kurang sihat...mengalami selesema dan batok....adoi!!mcm bese la..ble batok pasti aku akan mengalami perkara y sama... kahak berdarah :( dats y aku takut tok BATUK!! biar la suara tu bunyi nyer agak sumbang..tp aku lebih rela mcm tu...sakit mata wooo ble tgk darah y keluar dr pangkal tekak aku... ( errkkk!! pangkal tekak ke??kikiki )

bukan aku je y mengalami selesema dan batok ni...mgkin musim demam kt UUM ni kot...cz ble dalam kelas,pasti terdengar kwn2 bersin dan batok.....tp aku lak dok menahan dr batok... :( takot dol!!takot pe??hahahaha...td aku kelas Pengantar Sains Sosial...lecturer tu agak tegas gk la...so dia krg selesa ble da org m'ggu time dia lecture... :) ble dia dgr spe2 batok,pasti dia akan tgur dan mta student tu mkn gula2...hehehe....agak malu kalau d tegur!!kikikiki....

~ kesan drpd tajuk d atas ~
  • sy agak kurang rajin tok ke mne2...... ( badan ase nk baring2 je...hukhukhuk )
  • sy agak kurang rajin tok study...( dats y sy layan novel je..hikhikhik )
  • sy agak kurang rajin tok melakukan senaman tangan... ( baju aku da menimbun lam baldi...waaa....agak kurang b'maya wlupun aku npk kental d luaran..hahaha )
  • sy agak kurang rajin tok b'SMS....( biarpun nset sllu d tgn ' SMS dgn dia ' ,tp tok menaip terlalu panjang tu agak kemalasan....pendek2 sudah! :p )
  • sy agak kurang rajin tok berbalah... ( haa....ni satu sikap aku ble badan aku xsihat..aku berbalah...depend pd org la...huhuhu )
  • sy agak kurang cekap m'jd seorg pendengar.... ( ni la kelemahan aku....kurang pickup ble some1 b'kata sesuatu pd aku..so mta mf deh! )
  • sy agak kurang ON9 ..... ( haaa...y ni tipu la...ble chat pn aku xon9 gk cz tkt terleka ble b'laman sosial 'Facebook'.....so aku lebih ske lepak kt DPP lab...xperlu amik mse y lme tok berlaman sosial... )
  • sy agak kurang selera makan.... ( haaaaa...ni lg tipu!!hahaha...sihat ke xsihat ke aku selera je lau bab makan ni...hehehe :p biar pun berapi mulut cz mknn kt cni terlalu pedas,tetap selera...hahaha )

hahahaha......tu la dia Jusmaniza Binti Masbah.....tgh m'cari ilham tok BI..smbil2 tu mengarut la dlu kt dalam ni..rasa seronok plak menconteng kt cni cz xda spe leh marah...ni kan blog Dak Jus...so sy ada kuasa tok menconteng nyer!!!!yeeeaaahhhhh......hahaha....tp ckupla tok hari ni.....len kali aku post lg ok??


p/s : mf la....post aku xsemeriah dlu...dengan ada nyer katon2 comey..tol x??hehehe..spe y sllu aku follow dlu,pasti korang dpt beza kan y dlu dan kini..kikiki.. ( apa y aku ngarut lg ni?? :D )..ok la ok la...len kali la aku wt ekk.....agak kemalasan ckit... ;-) aku pulang dulu yaaa....da...salam.

* stop writing for today *

* mmmuuuaahhhppp *

No comments: