..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 31, 2011

ll bakal pulang ll

assalamualaikum..

nak xnk, terpaksa gak aku redha...
nak xnk, terpaksa gak aku terima...
nak xnk, terpaksa gak aku tahan...
nak xnk, terpaksa.....
mmm.... apa lg... TERPAKSA la...

* alhamdulillah *

2 3 malam ni mang aku da ase lain...
tp xanggap benda ni sius..
then malam td aku kuar ke bandar Changlun, dengan badan yang agak kurang sihat...

* mungkin xcukup tido *

malah terkena hujan...

* ting tong jap kepala aku *

dan bila berada dalam Cmart, kawasan game aku n group SDG y len,
iaitu BOWLING....


* 1st time men bowling *


* balingan pertama, xda 1 pin pn y jtuh :D *

ermmm...walaupun da rasa semacam, still b'semangat nk lempar bola tu...
demi group aku..
then, ble balek, aku tdo...qada' tdo.. :D

bese la tiap pg, pasti ada y kejutkan..
* tq my dear *

n seperti biasa ble time free, aku akan senaman tangan dalam 1 jam gak la...
:D
after that...aku mandi..
ble air terkena badan,
perut aku berasa pedih...
dahi aku pn rse pedih...

* hairan *

ble aku tengok, ada biji2 diperut dan muka aku..
dan bru aku perasan, biji2 y tumbuh tu da mula wjud semalam...
* risau sebab da kne hujan :( *

pegi PKU, sah !
terpaksa lah aku pulang untuk seminggu ni... :(
redha...cz penyakit ni kte xmta...
bila2 sje Allah nak uji kte dengan penyakit...
tp aku sangat b'syukur...
sbb aku xkne masa FINAL EXAM...
insyaAllah...mudah-mudahan...

* sedih *

rasa nk nangis sbb sape nk jaga nti ??
:'(

No comments: