..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Friday, April 29, 2011

contest natural beauty ;)

ni contest ke2 aku join ni ! hahaha..giler sudah aku ni..huhu ;)
tp dalam contest ni, dia nak gambar natural tanpa sebarang aksesori cthnya spek, contek lens dan sepupu sepapan la !hehe..mekap pun xleh bg wanita...y lelaki tu, baca sendiri la..haha
gambar natural ?? mmm.... y mana satu pilihan kalbu? huhu..aku ni sebenarnya seorang gadis berkaca mata..tu y susah tu sbb xbyk gmbr xberkaca mata...huhu..pe2 pn, try la....

ok !

1st step : follow Abg Stalker terlebih dahulu ! ;)
then letak banner...mcm ni !

scroll ke bwh !



lg !




ok...dan pilih gmbr korang...

aku pilih gambar ni ! ;)


Link
contest ni bukan untuk bertangding atau apa, cme suka2 ! ;)

aku tag :

Q.u.e.e.n o.f H.e.a.r.t

F.a.t.i.m.a.h C.o.r.n.e.r



2 comments:

Abang Stalker said...

thanks dik join abg.. :) gud luck yup.nice pic.. ;) abg follow juga.

dak jus said...

tq... ;) wish u good luck !