..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 12, 2013

kahwin !

abah ! nak kahwin boleh? :D

hehe..x da la,saje menggedik !
baru ni, 'dia' mesej ajak amik kursus kahwin hujung bulan ni !

terkejut, excited, takut, sedih pun ada !

terkejut sebab xsgka plak dia nk amik secepat ni.
excited sebab itu menunjukkan aku bakal menamatkan zaman single ku ;)
takut sebab x tahu dah sedia ke belum nak melangkah ke arah zaman 'berdua' n mgkin 'bertiga,berempat' haha
sedih sebab aku dah beli tiket balik pahang..ongkos ongkosnya! adoi

ok la, nanti dah confirm aku bgtau ea :D
(macam la ada org baca blog ko ni kan dakjus!)hehe
xpe..ni kenangan yang akan aku bawa sampai tua tau !
nak tulis diari lam buku,sakit tangan menulis pakai pen,
so aku coretkan dalam blog ni je ;)

p/s : ok ! sambung study...daaaa

No comments: