..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Thursday, January 10, 2013

terbayang dimata~~

lama dah x conteng kan ! secara ringkas je malam ni, xnak cerita pe2,cuma nak bgtau apa y dirasakan malam ni..

sedang menghadap nota2 Investment, paper ke-5 untuk sem ni,

tetiba hati aku berbisik untuk pujuk mak balik rumah, dengan alasan, aku bakal habis ijazah tak lama lagi..
aku akan pastikan mak dekat dengan aku dan aku akan pastikan semua tu xberulang lagi,
mak setuju!
ya Allah, satu rahmat bagi ku..
abah berubah sejak mak balik..
balik kg, Felda Bukit Mendi, tempat aku dan adik2 membesar dulu..
abah buang segala 'sumpah'nya y dia xkan melangkah ke kg tu lg..
abah langgar..
abah minta maaf kat wan..
wan nangis..
wan pelok abah,abah pelok wan..
macam mak abah sendiri..
semuanya jadi baik..
terbina semula keluarga bahagiaku.

TAPI, boleh ke semua tu menjadi KENYATAAN??
tak da apa yang dapat aku katakan sekarang,
hanya doa mengiringi..
moga kalian semua baik2 belaka,
diberikan kesihatan yang baik2..
moga apa y dituliskan di atas menjadi satu kenyataan.
AMIN.

No comments: