..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

~ JiKa AkU ~



romantik + romantis!!!ahakzzz.....hehehehe...mang sweet sgt2 kan lau dapat hubby cmni...msti ramai wanita y mengharapkan hubby cmni....xterkecuali juga aku....( gatai da noh....hahahaha )

aku da jumpa ke???hehehehe...alhamdulillah...mgkin ada benarnyer....Allah SWT menjadikan manusia dan hidupan lain berpasangan...saling melengkapi...look....korang tgk pasangan korang....apa y kurang pd dia...dan apa y xda pd dia,ada pd korang...kte sling melengkapi kan...dan setiap mereka ada kelebihan dan kekurangan masing2....dan jgn menganggap pasangan korang sempurna....kerana mereka pasti akan membuat kesilapan....dan apa tugas kamu???menegur dengan cara berhemah...bukan memarahi nyer kerana kesilapan nyer...sedar x,bila kamu marah, hati dia benar2 terguris....dan saat itu, dia takut tok melakukan kan kesilapan... takut dimarahi lg...dan bermula saat itu, dia akan memendam rasa....sanggup ke melihat pasangan kte berpura-pura happy dgn kte??dan perlahan2, hati nyer juga pudar seperti hati kamu ble kamu mula bosan dgn sikap nyer y terlalu 'diam'.........


kepada insan y kecewa...
u can got better life then before this....
kita perlu cari keserasian.....
bukan cuba untuk serasikan dri kte dgn dia...
cz pasti akan berbangkit, knp kte nk ikut rentak dia???
so....jd dri kte...tonjolkan dri kte....
jgn hipokrit pada mereka....


perlu ke ubah dri kte tok someone??
no....jd dri kte sndri...biar la ramai y kata,u must change urself for another guyz...
for me....NO!!that's my answer...bcoz what???
bcoz....i'll get guyz y akan melengkap kan sy..... ^.^
sape dia?? ^.^
tgu 5 tahun lagi k......
aku belum jumpa ke???
dah....hehehehe


jika aku sedih, kau la kegembiraan ku
jika aku sulit, kau la perungkai kesulitan ku
jika aku makmum, kau la imam ku
jika aku isteri, kau la suami ku......


No comments: