..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

~ tIaDa LaGi ~

AsSaLaMuAlAiKuM..
lama da xmenaip dan menconteng page ni....

bosan ke aku ni???xda la....2 3 menjak ni, byk masalah y melanda....bout what??msti korang tertanya2 kan...personal problem...
but not bout love ok....bout love,i da tolak tepi cz for me, genap 25 tahun,aku akan memilih d antara y terbaik...hahahahaha..xda la..berkawan biar beribu,bercinta biar satu..now...sumenyer berkawan je...
ada y cuba tok 'kenen'kan aku ngn someone...but 4 me, he is my lovely frenz....lebih tu xlg la..
cz Allah da tetapkan segala nyer....
biarpun nk rak kte syg kan dia,tp lau Dia xizinkan, kte xleh nk halang ketentuan Dia...Dia lebih tahu mana y terbaik tok hamba-Nya....
tp lau ada jodoh, aku terima sebaik nyer...dan bersyukur cz Dia lebih tahu mana y terbaik tok aku....dan setiap solatku, hanya satu y aku pohonkan, dis problem y aku xleh nk share pd korang sume....


mmmmm.....nk kongsi pd korang??mgkin x..tp aku akan cbe y terbaik...tp mampu ke aku???
tiada support dr spe2 tok aku trus kuat... =( mereka bukan lg d sisi aku.....now aku berdiri sendirian..ibarat berada di tengah padang pasir..tanpa air tok aku teguk...tanpa makanan tok aku alas perut...tanpa kenderaan tok aku bergerak mencari semua itu..tanpa hidupan lain tok aku meminta pertolongan...kerana aku betol2 lemah....xdapat aku suarakan lg..untuk meminta pertolongan...biar lah aku berdiam dri... =( tiap kali aku dalam talian,pasti aku akan emosi dgn nya....bukan niat untuk aku berkelakuan seperti itu...tp aku aku marah kerna mereka tidak faham......sabarla wahai hamba Allah....


mereka??
hidup mati ku dengan mereka.......

ya Allah...aku sayangkan mereka..

mereka adalah segalanyer bagi aku...aku xkuat tanpa mereka....

aku terlalu muda tok hadapi sume ni...tp aku tahu...Kau lakukan ini ada sebab nyer...dan alasan Kau adalah jawapan terbaik kenapa aku di beri dugaan seperti ini...

kerana perkara ini akan ku alami satu masa nanti.......Kau mendidik ku menjadi seorang hamba y tabah dan kuat.....

thankz to Allah...alhamdulillah....

this song, untuk mereka............

No comments: