..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4, 2010

...:: sEbAk ---- > mEmIkIrKaN ::...


salam kepada rakan-rakan......
apa crita korang hari ni ekk??

aduh...kenapa entah tetiba aku sebak plak ptg2 ni...huhuhu
padahal aku xda masalah pn...
tp tadi aku buka email google aku...
ada 3000 lebih msg y belum di baca..kebanyakkan nya dari facebook...
kawan2 komen...
berbalas2 komen...
komen gambar..
komen status aku..
aku komen status orang....
dan macam2 lg la....hehehehehe
bila dah jarang buka email....
haaaa......t'kejut cz t'lalu byk.....

akibat terlalu banyak,aku search mail...
aku taip 'FACEBOOK'....
then kuar la pelbagai msg dalam inbox aku.....

aku deleted sume.....
20...
then 40...
then 60...
then seterusnyer lah kan..........
dekat seribu gak la aku padam...
tetiba aku terpandang satu msg ni.....
aduh!!!!mang teringat la.....ble baca....mang pedih lor...


bila teringat memang sedih...
kadang2 aku rasa nak lepaskan semuanya....
tapi untuk apa dikenang kan...
sungguh.. aku tak boleh terima....
satu penghinaan.....

kerana terlalu menjaga hati dan perasaan...
kerana pertolongan juga diperlukan..
kerana aku tidak diberi pilihan..
kerana aku tidak boleh berpendirian tetap...
kerana......
aku terlalu memikirkan hati dan perasaan orang lain....

tapi look....penghinaan....
tu yang aku dapat....
bukan pembalasan yang aku inginkan..
tapi satu pengertian....
dan jangan terus memandang serong pada aku..

msg tu aku masih simpan....
tp untuk apa??
biarlah ia tersimpan rapi dalam personal inbox aku...
satu kritikan...
satu semangat lain yang muncul...
tidak aku kembali lg....
hanya semata-mata ingin menjaga hati...

for my dear,
thankz cz masih menerima ku seperti dulu...
kamu masih seperti dulu...
tidak berubah walau sedikit...
tidak aku ulangi lagi...
tidak aku lakukan sepertimana mimpi kamu....
saat aku tinggalkan kamu...
~ maafkan jus ~



No comments: