..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 23, 2011

mood karton ! ;p

alhamdulillah...apa yang aku sembunyikan selama ni telah aku ceritakan.. ;) dan aku bersyukur semua ni dapat diselesaikan tanpa menggunakan emosi melampau...agak sedih bila mendengar org y kita sayang menangis...semalaman kot aku juga menangis kerana mengenangkan nasib...dia terlalu baik..dan aku rasa xadil bg dia...maafkan aku sayang...berat mata memandang, berat lagi bahu memikul...aku amat memahami situasimu syg...apakan daya syg... ;(

mmm...apa emosi emosi ni ! huh...stop touching ! ngeee ;)

now...aku sedang menonton Spirit of Adventure ( eh ! yeke tu tajukny??hehehehe...anyway, dis story, bez gler ! ;) walaupun karton..hehehe...pertemuan kanak2 perempuan y agak nakal dan seorg kanak2 laki y pemalu.. ;) dak pmpn ni nakal dan ada impian..dak laki tu plak penakut ckit..dan ble da besar, diorg kwin dan membaiki rumah usang tempat pertemuan pertama diorg wktu kecik2 dlu... ;) mcm2 diorg wt tok simpan duit tok melancong ke Paradise Fall ;) tp hajat diorg ni xsmpi...sbb isteri kesygn ny, meninggal dunia...

dan kerana terlalu sygkn isterinyer, dia xsgp menjual tapak rumahny kepada kontraktor untuk pembinaan bandar..dan kebajikan org2 tua dtg untuk mengambilnya cz dia da terlalu tua dan telah mencederakan seorg pekerja pembinaan hanya kerana pekerja tersebut merosakkan peti suratnya di mana peti surat tersebut terdapat kenangan isterinya...

* maaf xdpt tunjuk image ! have a problem rite now *

si suami keseorgn...anak xda cz isterinya xsahkan tidak boleh mengandung..kesian dia..dan kesunyian nya hanya ditemani kenangan2 dan gmbr isterinya..dan impian isterinya untuk ke Paradise Fall, dia tunaikan dengan mengikat rumahnya dengan beribu2 belon supaya rumah tersebut dpt naik ke langit dan terbang mengikut angin... ( sgt seronok kot ! ;) ) hahaha...dan seterusnyer...mcm2 lg la..so nk tgk cte tu, mai la minta kt aku ! hahaha ;) peace !

kalau lah cite tu jd kt diri aku kan bez ! cz her husband sgt2 romantik ! hahaha ;)
rindu my dear ! ;) love u tayang ;)

ok, nite ! ;)

No comments: