..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

untuk KAMU ! ;)

assalamualaikum...mesti korang pelik npe pagi2 buta ni aku da dok depan laptop then menconteng page ni pepagi ni..hehehe..suka2 je pepagi ni cz da lme bpe ari aku xpost apa2 lam blog ni..dan tok pengetahuan sume blogger ataupun pelawat blog ni, aku akan stop menaip lam blog ni wt sementara waktu sebab final aku da semakin hampir..dan skg, aku mengharapkan doa2 kalian supaya aku dipermudahkan untuk menjawab...amin ! ;)

aku xnk lama sbnrnye...dan aku nk wish besday pd someone...dia tuntut hadiah kt aku..hehehe...
ni jela hdiah nyer.. ;) edit special tok kak elly.. peace ! nti jus edit lawa lg ekk.. ;)


nk kek x?? ;)
ni jus bg ;)




amik sepotong tu je...y selebihnya, bg kt jus la..hehehe...
ok la..hepy besday..moga pnjang umo dan dimurahkan rzki hendaknya...
dan jus dengar akak nk g umrah?
anyway, jus doakan akak selamat pergi dan pulang semula ke tanah air...
insyaAllah..
dan doakan jus sihat bila smpai di Tanah Suci nanti ye... ;)

dan...
maafkan jus jika selama ni ada salah dan silap..
tiap manusia tu xlepas dari melakukan kesalahan..
dan..
ayat terakhir ni !
SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN YANG KE-24 !
peace ! ;)

No comments: