..:: LoVeLy FoLlOwErS ::..

Wednesday, April 20, 2011

ll aku dan mereka ll

hot ! hot ! hot !
balik je..ada je cite yang aku nak kongsi dalam ni...
pasal pe? mesti korang terpikir-pikir kan... ;)

hot tea ! hot tea ! hot tea !
hahaha,,,yang ni aku nk kongsi sebenar nyer...jom minum ! ;)

saat ni aku teringat dekat kengkawan poli aku...
kalian..aku rindu sgt2 pd korang ! serius...aku teramat rindukan korang ! ;(
especially my beloved frenz.....


TINGIN NK MAKAN MEGI NGN KORANG SAAT NI !

NE COMEY ? AKU KE BEAR ? ;P

SENYUMAN COLGATE ! PEACE ! ;)

haaa...ni sume my beloved frenz.... ;) miz them very much !

kalian...andai satu masa aku tiada, kenangan kita pasti ada !
kalian...andai satu hari diberi masa, aku ingin bersama kalian !
berkongsi sesuatu yang kalian xtau tentang aku !
kalian...dunia ni hanya sekadar pinjaman untuk kita ..
kita bertemu dan pasti akan terpisah, lumrah alam ..
tp tahu kah kalian?Link

diam aku tanpa bicara ..
bukan tanda aku melupakan ..
diam aku tanpa kata,
bukan tanda aku sombong ..
diam aku tanpa teguran,
bukan tanda aku lupa kawan ..
diam aku kerana ..
KERINDUAN YANG TERAMAT ITU LEBIH BERMAKNA.

* ambil feel jp ! *

hmmm...dan aku tetbe rse sebak ! bukan SEBAK ni... mm..my sister SMS aku...along, myb aku pun kena demam campak... ;( dekat seminggu da aku demam.. ;( rupa2nya aku kena demam campak :'(

* sebak *

angah...maafkn along cz xdapat bersama2 ko masa ko sakit...masa aku demam, ko ada..ko jaga aku..tp skg, ko sakit...aku jauh ;( ko sabar ye ngah...AKU SAYANG KO...ko cuti tau ! minum air kelapa muda banyak2...makan ubat...mandi air daun semambu...aku doakan moga demam ko xlama...moga Allah permudahkan dan melindungi ko dari sebarang penyakit lain..apa2 hal, terus kol aku !! mta abah kupas kelapa tiap petang tau ! ;(


kurus dah ko angah...dr 56kg trun 48kg ;(

tiap hamba-Nya pasti akan diuji...
sekuat mana seseorang hamba-Nya tabah menjalaninya..
dan sekuat mana iman di dada..
jgn mengeluh dengan apa y tersurat..
takdir itu telah ditetapkan..
kita hamba-Nya..
terima itu sebagai ujian dari-Nya..
sesungguhnya Allah amat menyayangi golongan orang2 y bersabar...

~ SABARLAH SAYANG ~

No comments: